Автор ap011 писал(а):
Спасибо большое за отзывы. Согласен со всеми критическим замечаниями, особенно насчет пафоса и ненужных метафор. Заодно определился с жанром: понимаю, что на научную фантастику не тянет, поэтому согласен с Дракотиком щодо "потоку свідомості з елементами хибодруку"
Ариант, не надо плакать над не понравивимся э... сочинением, оно того не стоит
Единственное, хочу пару слов сказать о чем зарисовка. Бывая в различных украинских городах, знакомясь с достопримечательностями, становится грустно от отсутствия интереса к своей истории. Поэтому захотелось пофантазировать на тему новых городских легенд с привязкой именно к главным памятным и знаковым местам города. В данном случае, к золотому орлу полтавского Корпусного парка. Ну что еще может с ним случиться? Не в космос же его отправлять.
Как-то так...
Ну, конструювання міського міфу - справа хороша! Можливо, варто добудувати все це або підійти трошки з іншого, не такого романтичного, боку (хоча у автора може бути власне бачення!). Якщо можу дати пораду: можна покопатися в історії орла, знайти якісь дивні випадки, пов'язані з ним (ви слушно помітили, що знань історії людям часто бракує, і у вас є нагода це виправити). Можливо, щось цікаво було/сталося на місці, де зараз орел, і поява орла є наслідком цих подій. Варіантів безліч. На жаль, бувати в Полтаві не доводилося, але, очевидно, орел - це якась дуже потужна місцева "мітка"? Тож навколо неї справді можна побудувати цікавенну історію в жанрі, скажімо, міського фентезі чи меджик-реалізму. Написати її, скажімо, в пригодницько-детективному ключі: герої можуть шукати джерело загадкових подій, ритися в архівах тощо. Звісно, на все ваша авторська воля! Але як людина, яка теж пише міські міфи, правда, іншого міста
, щиро бажаю вам успіху у цій справі.
З чисто технічної ж точки зору бажано би згадати всякі драматургічні правила, які допоможуть вам майстерніше будувати історію і тримати увагу читача. Бо гарна ідея може бути занапащена не дуже вправним технічним виконанням - і навпаки
Не буду тут цитувати усі на світі посібники, та й не знаю вашого досвіду, але просто уточню, про що мова. У кожному блоці тексту має бути драматургічний конфлікт (це не бійка, а зітхнення інтересів чи порушення очікувань), інтрига/гачок (якась таємниця, задля якої ми читатимемо далі) і нова інформація (небагато!). Ну і кожен герой має чітко знати, чого хоче і що приховує
Ще раз бажаю вам успіхів у подальшій роботі. Полтаві потрібен свій міф!