Семьдесят Первый писал(а):
Извините, но мимо.
Не складывается у меня восьмиклассница, которая пишет такое сочинение. И рассказывает первому встречному на крыше. Читателю, конечно, надо бы узнать, что происходит, но как-то... Не складывается.
Я не понимаю, зачем тут НЛО. Я не понимаю, что она подобрала и как "подхватила" супер-способность. Если б это был прибор, было б понятно. А так - "магия, одним словом". Но "чистая магия" была бы понятнее и логичнее для меня. Ну вот прорезались такие способности. Почему нет? Кэрри можно, почему Анке нельзя?
Я не до конца понимаю идею. Наиболее логичной кажется "Любовью надо дорожить. Не вздыхать, что цветок не можешь купить, а оберегать, думать и успевать, а не вот это вот все". Но может быть и вопрос, где проходит грань, за что уже можно убивать - а за что еще нельзя. Или что "жизнь - боль". Или про то, что условный пулемет - это не столько сверх-способность, сколько ответственность. И что если он попадет в руки подростка, особенно изгоя, результат несколько предсказуем. У Анки не нашлось под рукой Фьюри или Айронмена, которые бы сумели научить и воспитать "мстителя" - ну и получилось, что получилось.
Возможно, слишком много проблем поднято в маленьком рассказе.
Вероятно, просто "не мое" - другим читателям нравится.
Удачи на конкурсе!
В 13 років твори на такі теми ще пишуть. І з рідної, української л-ри, і з іноземної. Не знаю, як в інших містах, а в нас це називається творча робота і учням навіть часом задають жанр творчої роботи, як у літературі. Наприклад, оповідання чи есей. Дівчина могла написати оригінальний твір, а примітивні підлітки побачити в ньому не майстерно викладену історію, реальну чи фантастичну, а побачили лише смішне і почали приколюватися. Героїня злиться не стільки тому, що їй не вірять, скільки неадекватному сприйняттю і що її щирість і творчість перетворили на предмет глуму.
Щодо здібностей. Прийом, де герой отримує здатності від контакту з позаземним предметом - типовий, але досі ще ніхто не вважав його магією, існує безліч книжок і фільмів. Навіть, якщо закрити на це очі і Якщо і вважати наубуту здібність магією, твір все-одно вкладається у конкурсний жанр фентезі, чи не так?
Справді, ідея в оповіданні не одна. Таким був задум. Читач має не одну звивину, а отже має думати над комплексом ідей, як зазвичай це буває у житті. Та й у творах теж, здебільшого так є, одну ідею бачить або лінивий читач, або такий, що прочитав твір "по-косій". Так, у моєму оповіданні провідною ідеєю таки є відповідальність, і не лише у випадку з кулею.
Щодо любові. Ви роздумуєте, як доросла людина, а в оповіданні герої – підлітки. Це раз. ПО-друге, очуття ще непевне, лише зароджується, а тут автору пропонують наділити у цій царині героя якостями, що й багатьом дорослим непритаманні. По- третє, дарувати квіти - це означає виявляти увагу предмету симпатії, це гарний романтичний жест окриленого почуттям закоханого, здатність, яка, на жаль, з віком у деяких чоловіків атрофується).
Мабуть так, не Ваш твір.
Як на мене, твір має містити різні ідеї, а не одну, має спонукати читача думати, мислити, а часами навіть збурювати "мозкові полички"і пропонувати дискусію.
Дякую за рецензію і побажання!
